دوستان خوبم سلام با آرزوی بهترین بهار برای شما و خانواده دوست داشتنی تان سال نو مبارک با بهترین آرزوها

سلام

دوستان خوبم سلام
امیدوارم هرجا هستین خوب و سلامت باشید
الان که دارم این را می نویسم خیلی دور از شما هستم(اهواز)
دلم برا همه ی شما تنگ شده. روزهای خوبی باهم داشتیم
بعد مدت ها مشغله که شاید بهانه هم بشه گفت براش امشب به وبلاگ خودمان سر زدم.یادش بخیر اون روز که جلوی دانشگاه براش اسم انتخاب میکردیم و طرح ها می ریختیم!!!!
جالبه برام اون همه شور کجا رفت یعنی واقعا لابلای این همه گرفتاری گم شدند؟
امشب چیزی که جلب توجه می کرد این بود که همه ی پست ها توسط مدیریت وبلاگ (دوستم رشید) نوشته شده این یعنی اینکه بقیه امان بیکاریم، البته در نوشتن منظورم هست.دلایل مختلفی براش میشه گفت که نمیخوام وارد این مقوله بشم.
نمیخوام بحث گله رو پیش بکشم چون اولین نفر خودم  هستم اما دوستان با ذوقی که میتونن قلم بدست بشن لطف کنن یه سری به اینجا بزنن ...
...

به امید دیدار
احتمالا بعد از عید کرمان میام. امیدوارم همتون رو شاد و سلامت ببینم.
موفق باشید 

نویسنده :غلامرضا بابایی

کمپینگ عشایری

چند روز قیل نمایشگاهی با عنوان صنایع دستی و گردشگری در شیراز برگزار شده بود که خیلی جذاب بود. 

نزدیک به نیمی از از فضای نمایشگه مربوط به صنایع دستی قشقایی بود که توجه هر بازدید کننده را به خود جلب می کرد اما چیزی که در این بین بیش از همه برایم جالب بود غرفه ای بود با عنوان کمپینگ عشایری که مجری تورهای عشایری بود تبلیغات جالبی هم داشت 

ایا تا کنون یک وعده غذایی طبیعی خوردید؟ ایا تاکنون یک شب را در سیاه چادر گذرانده اید؟ ایا تاکنون یک روز با اسب به شکار رفته اید؟ خیلی خوشحالم که بچه های عشایری با این فکر بکرشان علاوه بر معرفی جاذبه های ایل درامدی هم هم دارند.

یاد شاعر طنز پرداز ایل

روز جمعه  ۲۲ بهمن مراسم شب شعری در تالار فرهنگیان شیراز برگزار شده بود من هم با دوستانم  رفته بودم استقبال چنان زیاد بود که جا برای ایستادن هم نبود.  

طبق معمول مجری از شاعران برای خواندن شعرشان دعوت می کرد: ... اقای تیمور گردانی ...

شعر طنزی را خواندند و تشویق تماشاگران اما لحظاتی بعد در حالیکه روی سن مورد تشویق قرار می گرفتند ناگهان از هوش رفتند.

روز بعد خبری در روزنامه خواندم که حالم را دگرگون کرد :

مراسم تشییع شاعر طنزپرداز ایل از... 

اری زندگی شاید همین است.

گلمیشم اوزاق یلدان

سلام 

پوزش مرا پذیرا باشید که در ایام گذشته نتوانستم وبلاگ را به روز کنم اما اینک با انرژی مضاعفی برایتان خواهم نوشت برایتان از انچه که دیدم و شنیدم 

تعطیلات گذشته فرصت خوبی برایم مهیا شد تا دوباره سراغ ایل بروم جاییکه من ارام می یابم جاییکه دیوارهای سیمانی خبری نیست جاییکه حیاطش دشتی است به وسعت قلبها برایتان خواهم نوشت از زیباییها منتظر باشید