سلام

دوستان خوبم سلام
امیدوارم هرجا هستین خوب و سلامت باشید
الان که دارم این را می نویسم خیلی دور از شما هستم(اهواز)
دلم برا همه ی شما تنگ شده. روزهای خوبی باهم داشتیم
بعد مدت ها مشغله که شاید بهانه هم بشه گفت براش امشب به وبلاگ خودمان سر زدم.یادش بخیر اون روز که جلوی دانشگاه براش اسم انتخاب میکردیم و طرح ها می ریختیم!!!!
جالبه برام اون همه شور کجا رفت یعنی واقعا لابلای این همه گرفتاری گم شدند؟
امشب چیزی که جلب توجه می کرد این بود که همه ی پست ها توسط مدیریت وبلاگ (دوستم رشید) نوشته شده این یعنی اینکه بقیه امان بیکاریم، البته در نوشتن منظورم هست.دلایل مختلفی براش میشه گفت که نمیخوام وارد این مقوله بشم.
نمیخوام بحث گله رو پیش بکشم چون اولین نفر خودم  هستم اما دوستان با ذوقی که میتونن قلم بدست بشن لطف کنن یه سری به اینجا بزنن ...
...

به امید دیدار
احتمالا بعد از عید کرمان میام. امیدوارم همتون رو شاد و سلامت ببینم.
موفق باشید 

نویسنده :غلامرضا بابایی

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام.اقای پناهی .ما همیشه بیادتیم.
من قبل از واسه فارغ التحصیلی کرمان بودم
من سال جدیدو به همه دانشجویان قشقایی بالاخص خود شما پیشاپیش تبریک می گم.امیری .بخش مکانیک ۲۲/۱۲/۸۹

غنچه پور چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام اااااقای پناهی اااقای بابایی ایشالله که حال شما وهمه دوستان خوب باشه عید همگی مبارک.متنتونو خوندم دلم گرفت مادورادور حالتونو میپرسیم.واقعا یادش بخیر چه جلسه ای روی چمن داشتیم شاید پیچیدگی زندگی و دغدغه ها اجازه بروز اون شور و نشاطو نمیده.انشالله بازم همه رو شادو سرحال ببینیم.گئجه قونشیز غنچه پور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد